POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ

2025-03-31 ID OFERTY: 1025291
Pomoc w codziennej, rzetelnej organizacji pracy: 1. W Oddziale ds. Legalizacji Zatrudnienia Cudzoziemców, Oddziału ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców, Oddziału ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców: - przygotowanie, kompletowanie i sortowanie dokumentacji, - pomoc przy prawidłowej archiwizacji dokumentacji wytwarzanej w oddziale, - koordynacja obiegu dokumentacji, przygotowanie raportów, - wsparcie administracyjne oraz pomoc w przyjmowaniu interesantów, w tym udzielanie informacji bezpośredniej, - redagowanie prostych projektów pism i postanowień z zakresu zadań realizowanych w oddziale, - udział w innych, bieżących projektach realizowanych w oddziale. 2. W Oddziale Paszportów w Gdańsku: - opisywanie wniosków paszportowych, - udzielanie informacji paszportowej, - archiwizacja wniosków paszportowych, - pomoc w czynnościach administracyjnych. 3. W Oddziale ds. Obywatelstwa i Egzekucji Administracyjnych: - przygotowanie projektów pism i postanowień z zakresu zadań realizowanych w oddziale, - przygotowanie, kompletowanie i sortowanie dokumentacji, - pomoc przy prawidłowej archiwizacji dokumentacji wytwarzanej w oddziale, - koordynacja obiegu dokumentacji, przygotowanie raportów, - wsparcie administracyjne oraz pomoc w przyjmowaniu interesantów, - udział w innych, bieżących projektach realizowanych w oddziale. 4. W Oddziale Koordynacji Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych: - zapoznanie się z organizacją urzędu, wydziału oraz funkcjonowaniem administracji rządowej i samorządowej w ramach zadań związanych ze świadczeniami rodzinnymi i świadczeniami wychowawczymi, - pomoc w pracach administracyjno-biurowych, - archiwizacja dokumentacji wytworzonej w oddziale, - rozdzielanie poczty przychodzącej oraz wysyłka korespondencji, - przygotowanie, kompletowanie i sortowanie zawiadomień i postanowień, - staranne kompletowanie dokumentacji prowadzonych spraw, w tym także sporządzanie metryki sprawy oraz przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, - koordynacja obiegu dokumentacji, przygotowywanie raportów, - wczytywanie wniosków oraz formularzy unijnych złożonych w formie elektronicznej w systemie SYGNITY, - wysyłka korespondencji elektronicznej w systemie SYGNITY do organów właściwych oraz wysyłka korespondencji w systemie EZD, - rejestrowanie wniosków w systemie EZD oraz SYGNITY. 5. W Kancelarii Ogólnej: - wsparcie administracyjnie oddziału, prace kancelaryjno-biurowe, - przyjmowanie korespondencji zwykłej i rejestrowanej oraz wprowadzanie jej do systemu EZD, a także przygotowanie do rozdziału na poszczególne wydziały zgodnie z kompetencjami, - pomoc przy archiwizacji dokumentów, - pomoc w obsłudze interesantów zgłaszających się do Kancelarii Ogólnej. 6. W Oddziale Odszkodowań za Nieruchomości: - obsługa urządzenia wielofunkcyjnego - drukowanie, kopiowanie, skanowanie dokumentów, - obsługa komputera, w tym systemu EZD, - przygotowywanie do wysyłki i wysyłka dokumentów, - przygotowywanie projektów pism wytwarzanych w toku prowadzonego postępowania administracyjnego, - analiza dokumentów wykorzystywanych przy prowadzeniu postępowań administracyjnych, - analiza operatów szacunkowych pod względem formalnoprawnym, - wyszukiwanie i analiza aktów prawnych, orzeczeń sądów administracyjnych, komentarzy do ustaw w systemie informacji prawnej SIP Legalis, - wypożyczanie i zwrot dokumentacji archiwalnej, - badanie ksiąg wieczystych prowadzonych dla nieruchomości objętych postępowaniami na portalu ms.gov.pl, - obliczanie terminów administracyjnych 7. W Oddziale Orzecznictwa: - obsługa urządzenia wielofunkcyjnego - drukowanie, kopiowanie, skanowanie dokumentów, - obsługa komputera, w tym systemu EZD, - przygotowywanie do wysyłki i wysyłka dokumentów, - przygotowywanie projektów pism wytwarzanych w toku prowadzonego postępowania administracyjnego, - analiza dokumentów wykorzystywanych przy prowadzeniu postępowań administracyjnych, - wyszukiwanie i analiza aktów prawnych, orzeczeń sądów administracyjnych, komentarzy do ustaw, w systemie informacji prawnej SIP Legalis, - wypożyczanie i zwrot dokumentacji archiwalnej, - przygotowanie dokumentów do archiwizacji, - badanie ksiąg wieczystych prowadzonych dla nieruchomości objętych postępowaniem na portalu ms.gov.pl, - obliczanie terminów administracyjnych, - przygotowywanie projektów zaświadczeń o prawomocności decyzj 8. W Oddziale ds. Obsługi Programu Maluch: - wprowadzanie danych beneficjentów programów realizowanych ze środków KPO, FERS oraz BP i FP do systemów, - weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentów do umów, - pomoc przy weryfikacji ofert oraz oświadczeń o przyjęciu dofinansowania z programów Aktywne Place Zabaw 2025 oraz Dzienny opiekun 2025, - bezpośredni kontakt z beneficjentami, - weryfikacja monitoringów oraz ostatecznych rozliczeń beneficjentów, - weryfikacja okresu trwałości dla umów z programów Maluch+, - przygotowanie dyspozycji płatności środków europejskich, środków z budżetu państwa oraz z KPO, - prace biurowe i udział w innych, bieżących zadaniach realizowanych w oddziale. 9. W Oddziale Budownictwa Specjalnego: - prace administracyjno-biurowe oraz udział w bieżących zadaniach realizowanych w oddziale, - rozdzielanie poczty przychodzącej oraz wysyłka korespondencji, - redagowanie prostych projektów pism i postanowień z zakresu zadań realizowanych w oddziale, - pomoc przy obsłudze dokumentacji budowlanej (sprawdzanie elementów dokumentacji, stemplowanie dokumentacji), - zapoznanie się dokumentacją budowlaną oraz dotyczącą planowania i zagospodarowania przestrzennego, - przygotowanie, kompletowanie i sortowanie dokumentacji, - pomoc przy prawidłowej archiwizacji dokumentacji wytworzonej w oddziale. 10. W Oddziale Ratownictwa Medycznego: - przygotowywanie dokumentacji prowadzonej przez wydział do archiwizacji tj. zapisywanie metadanych plików, koszulek, spraw, rozwijanie skrótów w nazwach itp., - sporządzanie projektów opisów i notatek formalno-rachunkowych na dokumentach księgowych (fakturach, rachunkach itp.), - prace biurowe i udział w innych, bieżących zadaniach realizowanych w oddziale. 11. W Oddziale Geodezji i Kartografii: - obsługa kancelaryjno-biurowa Oddziału Geodezji i Kartografii, - archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Oddziale, - przygotowanie zestawień statystycznych związanych z funkcjonowaniem oddziału, - projektowanie pozamerytorycznych pism urzędowych związanych z funkcjonowaniem oddziału, - projektowanie wniosków o szkolenia pracowników, zamawianie materiałów biurowych itp., - prace biurowe i udział w innych, bieżących zadaniach realizowanych w oddziale. 12. W Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności: - zapoznanie się z organizacją urzędu, wydziału oraz funkcjonowaniem administracji rządowej i samorządowej w ramach zadań Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, - wsparcie w pracach administracyjno-biurowych, - pomoc w obsłudze sekretariatu Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawnościach, - prowadzenie baz danych i rejestrów niezbędnych do pracy zespołu, - przygotowanie korespondencji z Powiatowymi Zespołami do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności oraz z petentami zespołu, - obsługa posiedzeń składów orzekających, - prowadzenie statystyki w zakresie pracy zespołu, - pomoc w archiwizacji dokumentów. 13. W Oddziale Rolnictwa i Środowiska: - analizowanie dokumentacji, przygotowywanie pism oraz kontakt z klientami w sprawach związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych w celu udzielenia spółkom wodnym dotacji z budżetu państwa na ich bieżącą działalność, - prowadzenie spraw związanych z pomocą finansową dla gospodarstw rolnych i działów specjalnych produkcji rolnej, poszkodowanych zdarzeniami klęskowymi, występującymi na terenach wiejskich w województwie, - udział w innych bieżących sprawach realizowanych w oddziale w zależności od aktualnych potrzeb tj. (wymagające kontaktu z klientem czy przygotowywania pism) w zakresie środowiska, rolnictwa, gospodarki wodnej i łowiectwa. 14. W Biurze Wojewody: - przygotowywanie prostych pism urzędowych, - kontakt z partnerami urzędu, organizacjami pozarządowymi, instytucjami, - wsparcie przy organizacji konferencji, wydarzeń kulturalnych, spotkań itp., - przygotowywanie informacji prasowych pod nadzorem rzecznika prasowego, - wykonywanie bieżących prac zleconych przez dyrektora biura wojewody.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?