Praca administracyjno-biurowa (staż z Urzędu Pracy) / Leadec Gliwice
Leadec jest międzynarodowym liderem w zakresie usług technicznych.
Do zespołu w Gliwicach poszukujemy stażysta/ stażystkę na stanowisko: Praca administracyjno-biurowa (staż z Urzędu Pracy)
Zakres obowiązków:
✓ zapewnienie obiegu dokumentów w spółce
✓ komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
✓ pomoc przy organizacji spotkań służbowych
Oferujemy:
✓ miejsce wykonywania stażu: Gliwice, u. Toszecka 25B (praca stacjonarna)
✓ pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
✓ możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia z zakresu obsługi sekretariatu
✓ codzienne wsparcie opiekuna osoby objętej programem stażu
Nasze oczekiwania:
✓ wykształcenie średnie
✓ obsługa komputera
Aplikuj lub skontaktuj się z nami.
1. Administratorem danych osobowych jest LEADEC Sp. z o.o., ul. Toszecka 25B, 44-102 Gliwice email: VIHP-info[at]leadec-services.com; 2. Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem: VIHP-ODO[at]leadec-services.com 3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych; 4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora. 5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od daty złożenia aplikacji. 6. Kandydat ma prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu; 7. Kandydat ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 8. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.