Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie biura, obsługa poczty mailowej, kasy fiskalnej oraz wysyłanie i odbieranie korespondencji firmowej.
2. Wystawianie faktur, kompletowanie dokumentów księgowych i zdawanie je do biura rachunkowego.
3. Sporządzanie zestawień kosztowych i tworzenie protokołów w systemie Excel oraz pism, oświadczeń i umów w programie Word.
4. Prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Współdziałanie z BHP w zakresie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników.
6. Wystawianie skierowań na badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości ich wykonywania.
7. Tworzenie list obecności i ewidencji czasu pracy.
8. Pisanie ofert i kosztorysów inwestycji budowlanych
9. Sporządzanie dokumentacji z zakresu prowadzonych robót budowlanych takich jak wnioski materiałowe i dokumentacja powykonawcza realizowanych projektów.
10. Zamawianie i odbieranie materiałów budowlanych oraz biurowych
11. Nadzór nad terminowością przeglądów technicznych i ubezpieczeń samochodów służbowych.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.