Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
• Obsługa Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych (telefonicznie, mailowo, osobiście).
• Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń klientów dotyczących umów, faktur, reklamacji oraz problemów technicznych.
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM.
• Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów związanych z obsługą klientów.
• Wsparcie klientów w zakresie dostępnych usług, ofert i promocji.
• Współpraca z innymi działami firmy, m.in. działem technicznym i księgowością.
• Monitorowanie i raportowanie zgłoszeń klientów oraz ich statusów.
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez wysoką jakość obsługi klienta;
I umowa na okres próbny 3 miesiące , kolejna umowa na czas określony do 36 miesięcy - docelowo umowa o prace na czas nieokreślony;
jedna zmiana w godzinach od 08.00 do 16.00;
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.