PRACOWNIK DS. DODATKÓW MIESZKANIOWYCH
Udzielanie informacji osobom ubiegającym się o dodatki mieszkaniowe i energetyczne, prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego, energetycznego oraz deklaracji o dochodach , prowadzenie rejestru w sprawie przeprowadzanych wywiadów środowiskowych, obsługa programu do naliczania dodatku mieszkaniowego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych dot. przyznawania dodatków mieszkaniowych i energetycznych, rozliczanie przyznanych dodatków mieszkaniowych z administratorami budynków, przyjmowanie i przesyłanie odwołań osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy i energetyczny do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu, obsługa księgowa dodatków mieszkaniowych (sporządzanie list wypłat, wykonywanie przelewów), sporządzanie sprawozdań z wypłat dodatków mieszkaniowych i energetycznych, współpraca z pracownikami socjalnymi działu pomocy środowiskowej, realizacja zadań zleconych gminie odrębnymi przepisami prawa a związane z niwelowaniem skutków kryzysu energetycznego, realizacja zadań gminy związanych z pokrywaniem kosztów pobytu dzieci w pieczy zastępczej, sprawowanie nadzoru nad osobami wykonującymi prace na cele społeczne, prowadzenie dokumentacji oraz współpraca z sądem, kuratorami, instytucjami, sołtysami.