Pracownik recepcji / kancelarii
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik recepcji / kancelarii
Miejscowość: Warszawa
Typ umowy: Pełny etat
Rekrutacja zdalna
Orzeczenie o niepełnosprawności: Wymagane
Godziny pracy: 5:00-16:00 lub 8:00-15:00
Zakres obowiązków:
Obsługa gości na recepcji oraz wsparcie administracyjno-biurowe pracowników
Zarządzanie centralą telefoniczną i ogólną skrzynką firmową
Zarządzanie przesyłkami wychodzącymi i przychodzącymi
Obsługa wewnętrznego systemu, w tym prowadzenie zestawień kosztów oraz opisów faktur
Skanowanie dokumentów takich jak faktury, pisma przychodzące, umowy niehandlowe
Zapewnienie płynnego przepływu informacji, archiwizacja dokumentów
Wymagania:
Dobre planowanie i organizowanie pracy własnej i umiejętność dostosowywania się do
zmieniających się wytycznych
Komunikatywność, otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Skrupulatność i zaangażowanie
Samodzielna w podejmowaniu działań i decyzji
Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w tym MS Excel)
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/administracji będzie dodatkowym atutem
Mile widziany:
-komunikatywny angielski
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Samodzielne zadania, które pomogą w budowaniu relacji wewnątrz organizacji
Dynamiczne środowisko pracy, a także stały kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Zespół, który stawia na wspieranie się w codziennych zadaniach i wie jak wspólnie osiągnąć
założone cele
Niezbędne narzędzia do pracy
Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników