Process Owner Account Payable/Purchase to Pay

2025-02-26 ID OFERTY: 1030222

Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w  obszarze Account Payable / Purchase to Pay dla naszego klienta z branży automotive z Krakowa. Idealny kandydat będzie posiadał ekspercką wiedzę na temat procesów AP/PTP oraz bogate doświadczenie w zakresie ich optymalizacji, przeprowadzania tranzycji, tworzenia procedur i wdrażania nowych systemów.

Kluczowe obowiązki:
  • Analiza i ocena aktualnych procesów AP/PTP.
  • Identyfikacja obszarów do usprawnień i wdrażanie najlepszych praktyk.
  • Koordynacja projektów związanych z tranzycjami i wdrażaniem nowych systemów.
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej.
  • Zapewnienie odpowiedniego i trwałego monitorowania interfejsów oraz terminowego rozwiązywania błędów.
  • Opracowywanie działań na rzecz trwałej poprawy jakości w środowisku interfejsów.
  • Wsparcie w zarządzaniu uprawnieniami.
  • Wnioskowanie i monitorowanie uprawnień dla nowych i obecnych pracowników.
  • Zapewnienie i optymalizacja procesów weryfikacji faktur dla czterech powiązanych jednostek w Europie Wschodniej we współpracy z centralnymi i lokalnymi właścicielami procesów.
  • Wsparcie w zarządzaniu procesami, doradztwo procesowe i monitorowanie procesów operacyjnych.
  • Tworzenie, aktualizacja i zatwierdzanie dokumentacji procesowej we współpracy z działami operacyjnymi.
  • Przeprowadzanie testów integracji systemów i testów akceptacyjnych użytkowników.
  • Jako właściciel produktu zapewnianie wsparcia procesowego i doradztwa oraz wsparcie użytkowników i zarządzanie zapotrzebowaniem.
  • Współpraca z zespołem biznesowym.

Wymagania:
  • Ekspercka wiedza w zakresie procesów Account Payable/Purchase to Pay.
  • Doświadczenie w optymalizacji procesów, przeprowadzaniu tranzycji oraz tworzeniu procedur.
  • Znajomość narzędzi i systemów wspierających procesy AP/PTP.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne.
  • Dobra znajomość MS Office, doświadczenie z SAP R/3 lub SAP 4HANA (moduły MM/FI) mile widziane.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Co możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
  • Praca hybrydowa: 3 dni w biurze (wtorek, środa, czwartek) i 2 dni zdalnie.
  • Elastyczne godziny rozpoczynania pracy po okresie wdrożenia w przedziale od 6:00 do 10:00.
  • Po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
  • Poszukujemy osób na różnym poziomie doświadczenia, od juniora do seniora.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?