Project Manager
Obowiązki:
- Zarządzanie nad właściwym przebiegiem realizacji projektów nadzorczych, konsultingowych i projektowych w obrębie budownictwa;
- Identyfikacja zakresu projektu oraz stworzenie planu zadań do realizacji;
- Przygotowanie budżetu projektu, prowadzenie analiz budżetowych, weryfikacja i kontrola budżetu projektu;
- Przygotowanie harmonogramów, prowadzenie analiz harmonogramowych, weryfikacja i kontrola harmonogramów na projekcie;
- Kontraktacja osób stanowiących zespół inspektorski oraz koordynacja jego pracy;
- Przygotowanie zleceń i umów, negocjowanie warunków umownych;
- Dbanie o interes Pracodawcy na realizowanych projektach;
- Czuwanie nad procedurami formalno-prawnymi;
- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektów;
- Przygotowywanie raportów z przebiegu realizacji projektów;
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Co najmniej 4 - letnie doświadczenie w realizacji projektów na stanowiskach: kierownika projektu, kierownika budowy, Inżyniera Rezydenta, Koordynatora zespołu inspektorów;
- Wykształcenie wyższe o kierunku inżynierii lądowej, budownictwa bądź pokrewne;
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy PZP, Warunków kontraktowych FIDIC;
- Znajomość sektora usług nadzorczych w obrębie zamówień publicznych;
- Wysokie kompetencje przywódcze oraz umiejętność kierowania zespołem;
- Ambicja i motywacja na awans zawodowy.
Oferujemy:·
- Ciekawą pracę w profesjonalnym i zgranym zespole
- Możliwość uczestniczenia w najciekawszych projektach na rynku
- Stabilny portfel projektów oparty o zamówienia niewrażliwe na recesje rynkowe
- Przychylność Zarządu w zakresie pomysłów rozwojowych i samodzielność stanowiskową,
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Karta Medicover Sport
- Szkolenie i rozwój kompetencji w tym współfinansowanie kosztów studiów podyplomowych,
- Onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie stanowiskowe