RECEPCJONISTA
1) meldowanie gości w książce zakwaterowania (ustalenie terminu pobytu, warunków płatności),
2) podejmowanie decyzji o przydziale pokoi w Domach Studenckich, wydawanie kluczy lub kart magnetycznych,
3) bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, e-mailowych, z portali rezerwacyjnych,
4) koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej, e-mailowej),
5) przyjmowanie reklamacji,
6) rozliczanie pobytów gości, wystawianie paragonów i faktur, sporządzanie raportów, rozliczanie zmiany na kasie fiskalnej,
7) obsługa i rozliczanie płatności z terminala kat płatniczych,
8) obsługa gości w zakresie udzielania informacji, spraw związanych z ich pobytem w Domach Studenckich,
9) dbałość o utrzymanie wysokiego standardu obsługi gości, jakości pracy oraz współpracy z innymi działami LAW, dobrego wizerunku Domów Studenckich,
10) prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej,
11) tworzenie baz klientów,
12) przyjmowanie pokoi i sprzętu od osób wymeldowujących się, rozliczenie ich z powierzonego mienia,
13) nadzorowanie przestrzegania regulaminów Domów Studenckich oraz przepisów PPOŻ i BHP przez osoby zakwaterowane,
14) nadzorowanie utrzymania porządku w pomieszczeniach wewnętrznych oraz w otoczeniu Domów Studenckich,
15) powiadamianie odpowiednich osób funkcyjnych lub służb w przypadku awarii urządzeń w Domach Studenckich,
16) zgłaszanie szkód i braków wyposażenia do przełożonego,
17) współpraca z pokojowymi bieżąca ewidencja pokoi czystych wymagających posprzątania i przewidzianych do zwolnienia,
18) przygotowywanie pokoi do zakwaterowania zgodnie z ustalonymi standardami tj. przewietrzenie pokoi, wymiana pościeli i ręczników, dezynfekcja i mycie łazienek, ścieranie kurzu, mycie podłóg, mebli oraz innych przedmiotów wyposażenia w pokojach,
19) reagowanie na zakłócanie porządku i ciszy nocnej przez gości,
20) utrzymywanie czystości recepcji, holu, wejścia i łazienki przy recepcji,
21) zamykanie drzwi wejściowych po godzinie 22:00 i otwieranie ich wyłączenie gościom,
22) samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji specjalistycznych,
23) dbanie o mienie Domów Studenckich oraz prowadzenie ewidencji,
24) wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika, które związane są z osobistym zakresem obowiązków i zadaniami Działu.