RECEPCJONISTA/KA
przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych; prowadzenie obsługi recepcji w języku polskim i obcym (język angielski, i/lub niemiecki); prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych; nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu; reprezentowanie hotelu zgodnie z przyjętą etykietą hotelową; współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości usługi oraz komfortowych warunków pobytu gości hotelowych; oferowanie gościom dostępnych na terenie hotelu usług; udzielanie informacji turystycznej gościom hotelu; sporządzanie raportów dla pozostałych jednostek organizacyjnych hotelu; rozliczanie finansowe pobytu gości hotelowych oraz wystawianie dokumentów wystawianie i rozliczanie faktur i rachunków; obsługiwanie urządzeń biurowych będących na wyposażeniu recepcji hotelu. Praca w Dźwirzynie w godz. 7-19 i 19-7 na umowę zlecenie również w soboty i niedziele.