REFERENT DS. MARKETINGU
Budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych. Administracja, nadzór i aktualizacja treści zawartych na stronach www. Prowadzenie profili firmowych (Facebook, Instagram, wizytówki Google, YouTube, TikTok). Przygotowywanie treści publikowanych w online (www, social media). Planowanie i realizacja płatnych kampanii reklamowych (Facebook, Google). Współtworzenie strategii komunikacji i contentu w social mediach. Tworzenie elementów graficznych na potrzeby strony internetowej, portali społecznościowych. Analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań oraz rekomendowanie nowych rozwiązań. Przygotowanie materiałów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy (broszur, folderów, prezentacji reklamowych) Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert handlowych Nadzór nad wprowadzaniem na rynek nowych produktów. Wsparcie przy organizacji eventów: targów, szkoleń, dni otwartych. Przygotowanie, koordynacja i przeprowadzanie kampanii promocyjnych dla wybranych grup produktów.