REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I UMÓW
- Zakres obowiązków:
Przygotowanie, przeprowadzanie i koordynowanie procedury o zamówienie publiczne dla dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:
1. ustalanie, w porozumieniu z działem merytorycznym, wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia, certyfikatów, itp
2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3. wysłanie ogłoszeń o postępowaniu do odpowiedniego Biuletynu ( krajowy lub UE)
4. zamieszczenie ogłoszeń i siwz na stronie internetowej a ogłoszeń na tablicy informacyjnej
5. uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej,
6. opracowywanie pod względem merytorycznym, we współpracy z radcami Prawnymi, wzorów umów zawieranych w wyniku udzielanych postępowań o zamówienie publiczne,
7. prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
8. prowadzenie rejestru prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
9. prowadzenie rejestru umów,
10. archiwizowanie dokumentacji dotyczącej postępowań o zamówienie publiczne,
11. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań zgodnie z wymogiem ustawy PZP.
- Godziny pracy: 7:00-14:35.