REFERENT, SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI, INFRASTRUKTURA
1. Wprowadzanie faktur do informatycznych systemów finansowych
2. Uzupełnianie książek obiektów budowlanych o wpisy
o przeprowadzonych kontrolach
3. Właściwe przygotowywanie danych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót branży budowlanej realizowanych przez bazę
4. Prowadzenie rozpoznania rynku
5. Sporządzanie wymaganych dokumentów i realizacja planu zakupów towarów i usług z zakresu odpowiedzialności Sekcji
6. Opracowanie pism i dokumentów organizacyjno-planistycznych niezbędnych w bieżącej działalności Sekcji
8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.
Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego
w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.