Sprawy związane z gospodarką wodno-ściekową, w tym:
- realizacja krajowego programu oczyszczania ścieków komunalnych,
- bieżące utrzymanie fontann i szaletów miejskich.
2) Sprawy związane z gospodarką energetyczną, a w tym:
- prowadzenie ewidencji zużycia energii elektrycznej na poszczególnych punktach
poboru energii elektrycznej.
3) Z zakresu gospodarki komunikacji zbiorowej, w szczególności:
- sprawy związane z funkcjonowaniem Miejskiej Linii Komunikacyjnej,
- sprawdza faktury za wykonane miesięczne przewozy w ramach funkcjonowania
Miejskiej Linii Komunikacyjnej,
- sprawy związane z organizacją dodatkowych przewozów w miesiącu listopadzie
każdego roku,
- rozpatruje wnioski przewoźnika prowadzącego Miejską Linię Komunikacyjną w
sprawach podwyżki cen biletów,
- przygotowuje opinie dotyczące rozkładów jazdy przewoźników występujących o
wydanie zezwolenia na prowadzenie przewozów regularnych,
- prowadzi sprawy związane z utrzymaniem, remontami wiat przystankowych
zlokalizowanych na terenie miasta. Prowadzi sprawy związane z przystankami
komunikacyjnymi udostępnionymi dla operatorów i przewoźników w ustalaniu
warunków i zasad korzystania z tych obiektów w szczególności:
- sporządza umowy,
- wystawia faktury.
4) Sprawy związane z usuwaniem pojazdów porzuconych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec.
5) Sprawy związane z cmentarnictwem, w tym:
- przyjmuje zgłoszenia od mieszkańców miasta w sprawie nieprawidłowości w
funkcjonowaniu cmentarza komunalnego i przekazuje je celem ich usunięcia /
zabezpieczenia do odpowiednich służb miejskich;
- sprawy związane z rozbudową i rozszerzeniem granic cmentarza komunalnego na
terenie miasta Zgorzelec;
- sprawy związane z utrzymaniem bieżącym i remontami istniejącej infrastruktury
technicznej na terenie cmentarza komunalnego w Zgorzelcu;
- sprawy związane z budową nowej infrastruktury technicznej na terenie cmentarza
komunalnego w Zgorzelcu;
- sprawy związane z uznaniem osób za zasłużone i wydawaniem zgód na pochówek w
alei Zasłużonych na terenie cmentarza komunalnego w Zgorzelcu.
6) Sprawy związane z prawidłowym udzieleniem zamówień publicznych w tym:
- przeprowadza wizje w terenie i szacuje koszty realizacji remontów,
- przygotowuje dokumentacje, wnioski o udzielanie zamówień publicznych,
- nadzoruje realizację robót wynikających z zawartych umów, udzielonych zamówień i
zleceń;
7) Zbiera, analizuje oraz przygotowuje dane niezbędne do przeprowadzenia procedury
zakupu energii elektrycznej oraz gazu dla Gminy Miejskiej Zgorzelec i jednostek
podległych burmistrzowi.
8) Realizuje czynności związanych z procedurą przetargową związaną zakupem energii
elektrycznej oraz gazu na potrzeby Gminy Miejskiej Zgorzelec i jednostek podległych
burmistrzowi.
9) Przyjmuje i udziela odpowiedzi na wnioski, interwencje i interpelacje radnych oraz
mieszkańców miasta w sprawach wynikających z zadań określonych w niniejszym
zakresie obowiązków.
10) Sporządza sprawozdania w zakresie prowadzonych spraw.
11) Przyjmuje i załatwia skargi, wnioski i odwołania w zakresie prowadzonych spraw.
12) Prowadzi inne sprawy wynikające z działalności Wydziału i Urzędu Miasta, zlecone
przez Naczelnika Wydziału.
I umowa 6 m-cy z możliwością przedłużenia;
pełny etat ,praca w godzinach: 07:30-15:30 (poniedziałek, środa, czwartek),
07:30-17:00 (wtorek), 07:30-14:00 (piatek)
PROCEDURA KONKURSOWA:
więcej informacji na stronie: https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17124,idmp,25,r,r