Sales Development Associate with French

2025-04-18 ID OFERTY: 1052697

Dla naszego klienta- firmy przodującej w rozwiązaniach z obszaru IT, poszukujemy kandydatów na stanowisko Sales Development Associate z językiem francuskim.

Przedstawiciel ds. rozwoju sprzedaży (SDA) jest odpowiedzialny za identyfikowanie, weryfikowanie, tworzenie i kwalifikowanie nowych możliwości kont w przypisanych kontach, terytoriach lub centrach zakupowych dla kanału, sprzedawców wewnętrznych i terenowych. Używa różnych taktyk, w tym kontaktu telefonicznego z pozostawieniem wiadomości głosowej, e-maila, mediów społecznościowych i czatu, aby nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i budować znaczące interakcje. Kwalifikuje popyt generowany przez marketing, który jest wykazywany przez zaangażowanie w kampanie marketingowe, konkretne działania i osiągnięcie progu punktowego.

Do głównych obowiązków będzie należało:
  • Generowanie nowego zapotrzebowania ( leadów) dla zespołu sprzedaży
  • Wzbudzanie zainteresowania Klientów produktami firmy
  • Prowadzenie produktowych rozmów z potencjalnymi Klientami- wykonywanie połączeń wychodzących
  • Zwiększanie zasięgów produktów firmy w określonym regionie
  • Śledzenie i zarządzanie informacjami o kontach oraz aktywnościami w Saleasforce
  • Koordynowanie działań sprzedażowych w zespole
  • Realizacja miesięcznych KPI’s dotyczących m.in. ilości umówionych spotkań
  • Udział w cyklicznych szkoleniach dotyczących produktów, metodologii sprzedaży i zachowań konsumenckich

Aplikuj, jeżeli posiadasz:

  • Biegłą znajomość języka francuskiego i angielskiego
  • Wykształcenie wyższe ( min. licencjat)- preferowane kierunki techniczne/ IT
  • Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Poprzednie doświadczenie w sprzedaży, obsłudze Klienta, call center – min 1 rok
  • Doświadczenie w wykonywaniu połączeń wychodzących
  • Wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów
  • Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i sprzedaży społecznościowej
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system premiowania
  • Umowę o pracę zapewniająca stabilne zatrudnienie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku dla globalnego lidera na rynku
  • Hybrydowy model pracy, który łączy pracę zdalną i biurową
  • Pełne wsparcie podczas wdrażania i dostęp do niezbędnych zasobów potrzebnych do rozwoju kariery
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy
  • Dostosowany do indywidulanych potrzeb pakiet benefitów Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?