SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Samodzielna Księgowa
Profil stanowiska: poszukujemy specjalistki/y w dziedzinie rachunkowości, która/y będzie odpowiedzialna/y zawodowo za kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, zgodność finansową oraz przygotowywanie sprawozdań finansowych. Jest to rola wymagająca dużej precyzji, samodzielności oraz znajomości przepisów prawa podatkowego i rachunkowego.
Twoje obowiązki pracy:
- Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie ze standardami rachunkowości
- Dekretacje i księgowanie dokumentów kosztowych, fakturowanie transakcji sprzedaży krajowych i zagranicznych
- Uzgadnianie ewidencji analitycznych z syntetyką
- Kontrolowanie i weryfikacja prawidłowej kwalifikacji operacji gospodarczych (przelewy bankowe, raporty kasowe, wyciągi bankowe itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie rozrachunków oraz rozliczeń podatkowych (VAT, CIT).
- Prowadzenie ewidencji podatku VAT oraz sporządzanie i wysyłanie JPK.
- Nadzór nad rozliczeniami z ZUS i innymi instytucjami.
- Rozliczanie podróży służbowych
- Zamykanie okresów sprawozdawczych i sporządzanie sprawozdań finansowych
- Sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (US, ZUS, GUS, banki, współpraca z audytorami)
- Nadzorowanie rozliczeń z ZUS i budżetem
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej
- Zarządzanie procesami związanymi z wynagrodzeniami, zasiłkami, ubezpieczeniami społecznymi oraz innymi świadczeniami dla pracowników
- Monitorowanie przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i rozliczeń międzyokresowych kosztów
- Kontrola wydatków i zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów finansowych
- Ustalanie wyników finansowych
- Monitorowanie terminów płatności, kontrola zobowiązań i należności
- Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji i ich archiwizacja
- Opracowywanie strategii i procedur pozyskiwania środków finansowych z unijnych środków
- Doradztwo podatkowe
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość), mile widziane kursy doszkalające
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (preferowana branża produkcyjna, stoczniowa itp.) w tym mile widziane 3 letnie doświadczenie kierownicze
- Posiadanie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- Biegła znajomość przepisów księgowo- podatkowych, ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych PIT, CIT, VAT
- Znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasad rozliczania wynagrodzeń
- Umiejętność obsługi programów kadrowo – płacowych (Enova)
- Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych z funduszy unijnych
- Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowych MSR/ IFRS mile widziana
- Dobra znajomość Excela
Predyspozycje:
- Samodzielność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy
- Zdolności interpersonalne
- Umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia
- Otwartość na podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę B2B lub umowę o pracę – Ty decydujesz – preferujemy długotrwałą współpracę
- Stawkę od 7000 do 10000 brutto na umowie o pracę - uzależnioną od doświadczenia zawodowego i wykształcenia
- Szkolenia branżowe – dofinansowanie do indywidualnych kursów i szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Niekorporacyjną kulturę pracy i brak dress codu
- Pracę stacjonarną w atrakcyjnej lokalizacji w Gdyni (5 minut od Dworca Głównego w Gdyni)
- Charytatywne akcje społeczno – pracownicze
- Pracę na pełen etat, Ty decydujesz czy pracujesz od 7.00/7.30/8.00
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna opłacana w pełni przez Pracodawcę w LuxMed
- Paczki świąteczne
- Integracyjne spotkania
Etapy rekrutacji:
- Prześlij cv w wersji PL na adres am@alpinweld.com
- Rozmowa stacjonarna, test widzy technicznej
- Decyzja i feedback
- Informujemy iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
- Odwiedź nasz profil: https://alpinweld.com/pl/o-nas/