Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

SEKRETARKA WYDZIAŁU VI ORGANIZACYJNEGO BIURA SPRAW MIĘDZYNARODOWYCH KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ

2024-12-08 ID OFERTY: 996725


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku sekretarki będzie należało:

- prowadzenie sekretariatu dyrektora Biura i jego zastępcy; prowadzenie kalendarza spotkań i dat istotnych wydarzeń dla kierownictwa Biura;
- realizacja zadań związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych przewidzianych dla sekretariatów, w tym: a) odbieranie przekazywanej przez kancelarię korespondencji w sprawach w systemie tradycyjnym oraz przyjmowanie korespondencji z innych komórek organizacyjnych, b) rejestrowanie w systemie
EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją) korespondencji wpływającej bezpośrednio do komórki organizacyjnej, c) przekazywanie korespondencji kierownikowi komórki organizacyjnej do dekretacji, d) wykonywanie dekretacji zastępczej poprzez przeniesienie dekretacji wykonanej w systemie EZD na dokument w postaci nieelektronicznej,
e) przekazywanie zadekretowanej korespondencji, w sprawach prowadzonych w systemie tradycyjnym, właściwym osobom prowadzącym sprawy, f) przekazywanie do wysyłki pracownikom kancelarii zakopertowanej korespondencji przygotowanej przez prowadzących sprawy, g) zapewnienie ochrony dokumentów znajdujących się w pomieszczeniach sekretariatów albo punktów kancelaryjnych;
- obsługa skrzynki podawczej Biura na Platformie Usług Elektronicznych;
- obsługa skrzynki poczty elektronicznej Biura;
- odbieranie i łącznie rozmów telefonicznych z kierownictwem Biura;
- prowadzenie obsługi biurowej i recepcyjnej kierownictwa Biura;
- gospodarowanie przyznanym dla kierownictwa Biura limitem na wydatki reprezentacyjne oraz dokonywanie z niego zakupów i rozliczanie otrzymanych faktur i rachunków;
- prowadzenie ewidencji wyposażenia sekretariatu, dbanie o powierzone mienie oraz dokonywanie uzupełnienia wyposażenia sekretariatu;
- kierowanie ruchem interesantów zgłaszających się do kierownictwa Biura;
- wypisywanie oraz ewidencjonowanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników Biura;
- prowadzenie grafiku wykorzystania samochodu służbowego będącego w dyspozycji Biura;
- ponadto udział w szkoleniach, wykonywanie innych zadań i czynności służbowych, wynikających z zakresu działania Biura Spraw Międzynarodowych KGSG i Wydziału VI Organizacyjnego BSM KGSG, zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz kierownictwo Biura.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?