SEKRETARZ SĄDOWY
1. Obsługa referatu sędziego:
- wykonywanie zarządzeń sędziego dotyczących prowadzonych spraw,
- sporządzanie pism o nadesłanie informacji, akt, dokumentów,
- wydawanie odpisów, zaświadczeń i innych dokumentów z akt spraw karnych,
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem korespondencji do wysłania i jej ekspedycją (również w systemie elektronicznym),
- dokonywanie wpisów i rejestracji w kontrolce WAB, wykazie Bp, wykazie MED oraz w kontrolce wysłanych akt spraw, w których występuje jako protokolant,
- zwracanie na zarządzenie sędziego pism procesowych,
- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,
- rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń oraz sporządzanie wokand.
2. Przekazywanie dokumentów finansowych do księgowości w sprawach, w których występuje jako protokolant.
3. Wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika sekretariatu wydziału.
4. W czasie nieobecności zastępowanie innych pracowników.