SPECIALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM HEBRAJSKIM

2025-04-13 ID OFERTY: 1051787
telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku hebrajskim Język hebrajski jest wymagany, ponieważ osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną i mailową obsługę klientów mówiących w języku hebrajskim. Język angielski jest wymagany, ponieważ szkolenia są w języku angielskim, a także osoba ta kontaktuje się z UK w języku angielskim. Praca jest w godzinach 07:00 - 15:00, 8:00 - 16:00, 09:00 - 17:00, 11:00 - 19:00 lub 13:00 - 21:00. Tak, praca będzie również w soboty/niedziele.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?