Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Zgłoś nadużycie
SPECIALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM HEBRAJSKIM
telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku hebrajskim
Język hebrajski jest wymagany, ponieważ osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną i mailową obsługę klientów mówiących w języku hebrajskim.
Język angielski jest wymagany, ponieważ szkolenia są w języku angielskim, a także osoba ta kontaktuje się z UK w języku angielskim.
Praca jest w godzinach 07:00 - 15:00, 8:00 - 16:00, 09:00 - 17:00, 11:00 - 19:00 lub 13:00 - 21:00.
Tak, praca będzie również w soboty/niedziele.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.