SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI K/M
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami PZN,
- nadzór nad czynnościami związanymi z majątkiem nieruchomym PZN-u,
- czynne uczestnictwo w administrowaniu obiektu siedziby firmy,
- kontakty z urzędami odpowiedzialnymi za podatki od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntów,
- przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych,
- współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego w zakresie zamieszczania i aktualizacji informacji nt. działalności firmy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- kontakt z Kontrahentami w związku z obsługą administracyjną,
- sporządzanie i redagowanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
- obsługa administracyjna biura zapewnienie bieżących zasobów,
- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania stowarzyszenia.
- wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych.