Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz przygotowywanie raportów, planów i kampanii marketingowych,
- Tworzenie przekazów i komunikatów handlowych i marketingowych oraz treści promocyjnych (teksty, grafiki, wideo),
- Podejmowanie działań mających na celu promocję towarów i usług przedsiębiorstwa oraz organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych.
- Poznawanie potrzeb klientów, budowanie pozytywnego wizerunku marki i dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych,
- Analizowanie sytuacji na rynku, działań konkurencji oraz efektywności działań marketingowych i wdrożonych rozwiązań,
- Monitorowanie trendów na rynku, dostosowywanie strategii oraz szukanie możliwych szans rynkowych,
- Współpraca przy realizowaniu konkretnych projektów z innymi pracownikami oraz z podmiotami zewnętrznymi
- W razie zastępstwa obsługa biura sprzedaży.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.