SPECJALISTA DS. BHP, P.POŻ. I OC
1. Prowadzenie dokumentacji postępowań powypadkowych i odszkodowawczych pracowników oraz inicjowanie i opracowywanie wniosków zmierzających do zapobiegania zagrożeniom.
2. Dokonywanie okresowych ocen i analiz stanu BHP i p.poż oraz sporządzanie w tym zakresie stosownych sprawozdań i zaleceń.
3. Prowadzenie przeglądów stanowisk pracy, tworzenie oceny ryzyka zawodowego
i sporządzanie wymaganej w tym celu dokumentacji oraz formułowanie wniosków i prowadzenie sprawozdawczości z zakresu bhp i ochrony p.poż.
4. Przeprowadzanie wstępnych szkoleń pracowników w zakresie obowiązujących przepisów BHP i p.poż.
5. Prowadzenie rejestru i terminarza szkoleń okresowych BHP pracowników OSiR.
6. Opiniowanie i kontrolowanie sprawy zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną
i roboczą , sprzęt ochrony osobistej środki czystości, napoje chłodzące i inne przysługujące na danym stanowisku pracy.
7. Współpraca z kierownikami obiektów oraz związkami zawodowymi mając nadzór nad warunkami pracy z zakresie bhp i p.poż.
8. Uczestniczenie w kontrolach dotyczących bhp i p.poż oraz weryfikacja realizacji zaleceń instytucji kontrolujących.
9. Sporządzanie sprawozdań i raportów do jednostek zwierzchniczych.
10. Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami obronnymi, w tym obroną cywilną.
Godziny pracy: 7:30 - 11:30