Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Obsługa Konferencji
- stały kontakt z klientami - budowanie frekwencji na konferencje poprzez kontakt telefoniczny
- obsługa techniczna konferencji (wyświetlanie prezentacji, robienie zdjęć, itp.)
- prowadzenie spraw organizacyjnych - zamieszczanie bieżących informacji o konferencjach na wortalu, wysyłka mailingów
- obsługa systemu rejestracji na konferencje
- przygotowywanie list uczestników
- obsługa recepcji podczas konferencji
- przygotowywanie materiałów pokonferencyjnych
Obsługa bazy klientów Ready - weryfikacja i uzupełnianie bazy
Przygotowanie i wysyłka newsletterów
Przygotowywanie korespondencji firmowej
Budowanie trwałych relacji z Klientami
Udział w targach i konferencjach branżowych
Współpraca w zakresie budowania wizerunku firmy
Wykonywanie prac biurowych
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.