Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Ogólny zakres obowiązków:
1. nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie,
2. inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu technicznego pomieszczeń sądowych oraz poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu,
3. opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału,
a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądów na obszarze działania Sądu Okręgowego w Lublinie,
4. opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądów na obszarze działania Sądu Okręgowego
w Lublinie,
5. analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne w celu zapewnienia optymalnych warunków pracy wydziałów i oddziałów sądowych. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie,
6. kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych, a w szczególności:
a) zlecanie opracowań dokumentacyjnych,
b) przygotowanie zleceń przetargowych i niezbędnych dokumentów zgodnie z ustawą PZP i przyjętym regulaminem o udzielenie zamówień publicznych,
c) udział w pracach komisji przetargowych,
d) przygotowanie spraw formalno-prawnych związanych z uzyskaniem zgód, zezwoleń i decyzji w tym w przedmiocie pozwoleń na budowę,
e) przekazywanie placów budowy związanych z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,
f) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami lub organizacja nadzoru inwestorskiego i autorskiego,
g) udział w pracach komisji odbiorów technicznych, częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych i remontowych,
h) rozliczenie finansowo-rzeczowe prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
i) współudział w rozwiązywaniu bieżących spraw związanych z realizacją w/w zadań wraz z ich odbiorami, przekazywaniem do eksploatacji,
7. kontrola prowadzonych projektów inwestycyjnych w odniesieniu do zaplanowanego budżetu i harmonogramu,
8. zapewnienie bieżących przeglądów budynków,
9. prowadzenie bieżącej i okresowej sprawozdawczości w zakresie działalności Oddziału,
10. koordynowanie realizacji zadań w ramach planów inwestycyjnych i remontowych oraz zaplanowanych wydatków budżetowych.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.