SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Podstawowe czynności na stanowisku pracy:
1. przyjmowanie dokumentacji dotyczącej majątku trwałego
2. nadawanie numeracji analitycznej konta dotyczących środków trwałych na dokumentach OT, ustalanie ewentualnych przyczyn różnicy wartości między dokumentami OT a saldami kont analitycznych analizowanie faktur zakupu, dekretów i księgowań tych faktur.
3. weryfikowanie źródeł finansowania podawanych na OT
4. analiza kont księgowych dotyczących środków trwałych, nisko cennych i wartości niematerialnych i prawnych
5. uzgadnianie zapisów w systemie majątku trwałego z ewidencją na poszczególnych jednostkach organizacyjnych (polach spisowych)
6. uzgadnianie kręgu umorzenia z amortyzacją
7. uzgadnianie sald księgowych kont z ewidencją ksiąg inwentarzowych prowadzonych przez Sekcje Inwentaryzacji Majątku
8. dekretowanie dokumentów księgowych, wyciągów bankowych
9. wprowadzanie przelewów bankowych
10. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
11. ewidencja księgowa w programie finansowo-księgowym
12. pomoc w przygotowaniu planów rzeczowo- finansowych
13. udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego
14. sporządzenie sprawozdania F-03
15. rozliczanie projektów z różnych źródeł ( np. unijne, krajowe)
16. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
17. wykonywanie innych poleceń nie objętych powyższym zakresem, a zleconych przez przełożonych