Specjalista ds. marketingu
RektorUniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiuogłasza konkurs otwarty na stanowiskospecjalisty ds. marketingu w Centrum Zarządzania Budynkami CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila: "specjalista ds. marketingu".Termin składania ofert: 18.06.2024 roku. Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.
Główne zadania i obowiązki
Główne zadania i obowiązki:Do zadań pracownika należeć będzie sprzedaż usług komercyjnych oferowanych przez Centrum Zarządzania Budynkami z głównym naciskiem na aktywizacje biznesową Centrum Edukacyjno-Rozwojowego Wrocław-Pawłowice, ale także innych jednostek zgodnie ze strategią uczelni, poprzez pozyskiwanie nowych klientów (telemarketing, aktywne działania na rynku o zasięgu lokalnym, regionalnym, a także krajowym) oraz szeroko pojęte działania marketingowe na rzecz zwiększenia przychodów jednostki.Szczegółowy opis zadań: • stworzenie i realizacja strategii marketingowej i sprzedażowej jednostki;
• inicjowanie, organizacja i promocja eventów i wydarzeń, za które odpowiada CZB;
• aktywne pozyskiwanie sponsorów i partnerów wydarzeń organizowanych przez CZB;
• aktywna sprzedaż usług komercyjnych oferowane przez CZB i realizacja wyznaczonego planu sprzedaży jednostki;
• redakcja i publikowanie informacji na stronach internetowych jednostki oraz współtworzenie materiałów promocyjnych;
• zarządzanie i prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz aktywna komunikacja z użytkownikami.
Wymagania
Wymagania: • wykształcenie wyższe;
• doświadczenie w marketingu i sprzedaży min. 3 lata;
• doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych;
• duże zdolności komunikacyjne, organizacyjne;
• umiejętność łatwego nawiązywania i podtrzymywania kontaktów;
• doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych znajomość trendów i zasad optymalizacji profili;
• doświadczenie w redagowaniu materiałów promocyjnych i obsłudze stron internetowych.
Oferujemy
Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• stabilne warunki zatrudnienia;
• zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
• szeroki pakiet socjalny;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne;
• dofinansowanie aktywności sportowej;
• dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.