Specjalista ds. Obsługi Klienta z łotewskim
- Realizacja zadań zgodnie ze standardami oraz procedurami w ramach procesów obsługi zamówień, reklamacji, współpracy z magazynem w zakresie dystrybucji i zwrotów produktów
- Wprowadzanie i realizacja zamówień od wewnętrznych i zewnętrznych klientów zgodnie z procedurami
- Obsługa Infolinii
- Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia w codziennym wykonywaniu czynności związanych z obsługą klienta
- Gromadzenie opinii na temat zadowolenia i satysfakcji klienta oraz przygotowanie danych dotyczących wyznaczonych wskaźników mierzących satysfakcję klienta
- Udzielanie informacji zwrotnej w odpowiedzi na zapytania klientów
- Procesowanie zwrotów produktów
- Sprawdzanie zasadności i procesowanie reklamacji i zwrotów zgłaszanych przez klientów lub Pracowników firmy oraz rejestracja wszystkich reklamacji, zwrotów oraz innych zgłoszeń i zapytań
- Wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących, not kredytowych
- Identyfikowanie luk w procesach i wdrażanie działania dotyczącego poprawy sytuacji
- Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących działania procesów i dokumentacji, jako audytowany
- Udział w projektach prowadzonych przez Dział Obsługi Klienta
- Bardzo dobra znajomość j. łotewskiego i angielskiego (w mowie i piśmie);
- Preferowane wyższe wykształcenie
- Doświadczenie zawodowe w Dziale Obsługi Klienta
- Dobra znajomość MS Office (Excel, Word), Power Point, Outlook)
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysoki standard komunikacji i proaktywne podejście do klienta oraz rozwiązywania problemów;
- Dokładność i systematyczność;
- Uważność, koncentracja na szczegółach
- Przyjazne środowisko pracy
- Pracę hybrydową
- Szeroki pakiet benefitów:
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.