Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Odpowiadanie na zapytania klientów w języku niemieckim, Rozwiązywanie zgłaszanych problemów, utrzymywanie pozytywnych relacji Wprowadzanie danych księgowych, weryfikacja faktur Pomoc w przygotowywaniu raportów finansowych Aktualizacja bazy danych klientów, monitorowanie i raportowanie zgłoszeń Współpraca z innymi działami firmy, udział w projektach poprawiających procesy obsługi klienta i księgowości
Cechy idealnego Kandydata:
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość podstawowych zasad księgowości i umiejętność pracy z dokumentami finansowymi
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Znajomść angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Mile widziana znajomość SAP
Praca w międzynarodowej organizacji, umożliwiająca rozwój i poszerzanie kompetencji, Praca w trybie hybrydowym, w standarodwych godzinach 9AM-5PM - Szeroki pakiet benefitów: m.in opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do kursów językowych, ubezpieczenie grupowe
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.