Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim INTER-TEAM
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów
• Nadzór nad prawidłowym oraz terminowym przebiegiem realizacji zamówień
• Udzielanie wsparcia klientom telefonicznie i mailowo w sprawach dotyczących: -składania zamówień -ustalania terminów i sposobu dostawy -rozpatrywania reklamacji i zgłoszeń dotyczących regeneracji -wyjaśniania rozbieżności w dostawach -obsługi zwrotów
• Realizacja polityki sprzedażowej firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
• Tworzenie raportów i zestawień dla potrzeb działu i klientów
NASZE WYMAGANIA:
• Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny)
• Umiejętność obsługi pakietu MS Office
• Sumienność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowanie oraz dobra organizacji pracy własnej
• Samodzielność w działaniu
• Znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem
TO OFERUJEMY:
• Stabilne zatrudnienie
• Szkolenie wstępne umożliwiające sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków
• Pakiet świadczeń pozapłacowych/socjalnych (m.in. dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej i pakietu sportowego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, system kafeteryjny, świadczenia okolicznościowe)
• Inicjatywy pracownicze (konkursy z nagrodami, akcje prozdrowotne i charytatywne)
• Zniżki na towar z asortymentu firmy
• Przyjazną atmosferę w miejscu pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV i zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji za pomocą przycisku „APLIKUJ”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.