Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki
-
od 4 700,00 do 6 000,00 PLN
Przyszowice (pow. gliwicki, gm. Gierałtowice)
- Wszystkie
- Wszystkie
- 2025-01-13
Opis stanowiska
- Przygotowanie i nadzór nad logistyką materiałów i usług Instalacyjnych we współpracy z działem logistyki
- Sporządzanie ofert techniczno–handlowych przy pomocy gotowego systemu CRM + pakietu Office
- Kontakt z klientem polskim i zagranicznym
- Kontakt z dostawcami oraz poddostawcami polskimi i zagranicznymi
- Sporządzanie dokumentacji handlowej: (karty techniczne oferowanych materiałów, instrukcje użytkowania materiałów)
- Obsługa systemu CRM/ERP - Firmao
- Opieka nad technicznymi aspektami broszur i materiałów reklamowych oraz strony internetowej
Wymagania stanowiska
- 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta lub ofertowaniu
- Język angielski na poziomie B2
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
- Obsługa MS Office oraz systemu CRM
- Preferowane wykształcenie techniczne - tytuł inżyniera lub magistra
- Mile widziane doświadczenie z branży materiałów ogniotrwałych lub budowlanych
Oferujemy
- Umowa o pracę lub zlecenie na okres próbny 6 miesięcy
- Współdzielone samochody służbowe na wypadek konieczności wyjechania np. do klienta
- Dofinansowanie 100 zł do sportu na podstawie paragonu/FV/karnetu imiennego
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
- Paczki świąteczne dla dzieci pracowników
- Bony urodzinowe
- Budżet na szkolenia
- Pomoc w podnoszeniu poziomu j. angielskiego