Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków
• Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów.
• Nadzór nad prawidłowym oraz terminowym przebiegiem realizacji zamówień.
• Udzielanie wsparcia klientom telefonicznie i mailowo w sprawach dotyczących:
• składania zamówień,
• ustalania terminów i sposobu dostawy,
• rozpatrywania reklamacji i zgłoszeń dotyczących regeneracji,
• wyjaśniania rozbieżności w dostawach,
• obsługi zwrotów.
• Realizacja polityki sprzedażowej firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
• Tworzenie raportów i zestawień dla potrzeb działu i klientów.
Nasze wymagania:
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny).
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
• Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
• Sumienność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowanie oraz dobra organizacji pracy własnej.
• Samodzielność w działaniu.
• Znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
• Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.
• Szkolenie wstępne umożliwiające sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków
• Pracę w przyjaznym i zgranym zespole.
• Pakiet świadczeń pozapłacowych, możesz dołączyć do prywatnej opieki zdrowotnej, pakietu sportowego lub skorzystać z dofinansowań w ramach ZFŚS.
• Zniżki na cały asortyment.