Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi wszystkich form komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Dokładne wprowadzanie wszystkich zamówień klientów do systemu.
- Udzielanie pomocy i porad klientom w zakresie ich zamówień.
- Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, e-maila oraz Service Cloud.
- Przeprowadzanie raportów kontrolnych.
- Zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustalonymi terminami dostaw.
- Monitorowanie i usprawnianie zarządzania zamówieniami zaległymi oraz informowanie klientów o statusie.
- Rejestrowanie reklamacji klientów w systemie.
- Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży terenowej.
- Poznanie produktów i usług firmy oraz bieżące aktualizowanie swojej wiedzy na ich temat.
- Proaktywne podejście do pracy („can-do” attitude).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i telefoniczne.
- Znajomość języków: francuski (C1), angielski (B2)
- Dbałość o szczegóły i dokładność.
- Podstawowa znajomość programów Excel i Word.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją.
- Zainteresowanie chemią lub naukami ścisłymi będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- Umowę o pracę.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
- Możliwość nauki języków obcych
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.