Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
- Odpowiadanie na zapytania klientów w języku niemieckim przez e-maile, telefony i czat
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji o usługach firmy
- Współpraca z innymi działami, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi
- Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klientów
- Płynną znajomość języka niemieckiego (B2/C1) i komunikatywną angielskiego (A2/B1)
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Doskonałe umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Umiejętności pracy w zespole i samodzielnego rozwiązywania problemów
- Znajomość Microsoft Office (szczególnie Excel)
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet benefitów
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Szkolenia i wsparcie w rozwijaniu umiejętności
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.