Specjalista ds. Obsługi w języku niemieckim
Kluczowe obowiązki:
- Obsługa zapytań klientów w języku niemieckim za pośrednictwem rozmów telefonicznych oraz wiadomości mailowych
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji na temat usług i produktów
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
- Aktualizacja i utrzymanie bazy danych klientów
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Atrakcyjne wynagrodzenie (8 500 - 9 900 PLN brutto - zależne od doświadczenia) oraz pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dzień wolny na wolontariat
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Szkolenia wdrożeniowe - około 6-8 tygodni, w pełni płatne. Szkolenia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Pełnoetatowe zatrudnienie
---
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.