Oferta z portalu FACHPRACA.pl - Praca dla fachowców. Tu znajdziesz tysiące ofert pracy dla fachowców z Polski i z zagranicy.

Specjalista ds. Ofert i Wycen Rozwiązań Technicznych

2024-11-21 ID OFERTY: 990407

Tu będziesz pracować:


Firma specjalizująca się w kompleksowej realizacji przedsięwzięć w zakresie automatyki i elektryki (w energetyce oraz w zakładach przemysłowych wykorzystujących media energetyczne) dla kluczowych klientów w Polsce. Możliwa praca w jednej z dwóch lokalizacji - biura w Połańcu lub Krakowie.


W przypadku tego stanowiska istnieje możliwość dość szybkiego awansu na stanowisko Kierownika Działu Ofert (oczywiście, jeśli będziesz czuł/a sie na siłach).


 


To będziesz robić:



  • analizować wpływające zapytania ofertowe pod względem technicznym oraz wstępnie kwalifikować do przygotowania lub odrzucenia

  • pozyskiwać nowych klientów i nowe zlecenia

  • nawiązywać i utrzymywać długotrwałe relacje z Klientami firmy

  • przygotowywać koncepcje rozwiązań technicznych w oparciu o zapytania ofertowe w ramach branży elektrycznej oraz AKPiA

  • doradzać klientom w doborze aparatury, systemów sterowania i zasilania

  • przygotowywać wyceny przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych

  • współpracować z pozostałymi działami firmy w celu efektywnego przygotowania wycen

  • wspierać zespoły wykonawcze w trakcie realizacji zakontraktowanych projektów w zakresie optymalizacji kosztów


 


Tego potrzebujesz:



  • min. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w opracowywaniu wycen instalacji elektrycznych i AKPiA

  • praktycznej znajomości wycen/kosztorysowania elektrycznych robót budowlanych

  • znajomości programów: AutoCad, MS Office

  • znajomości języka angielskiego umożliwiającej pracę z dokumentacją techniczną

  • gotowości do wyjazdów służbowych

  • umiejętności pracy w zespole

  • prawa jazdy kat. B


Mile widziane:



  • wykształcenie wyższe techniczne na kierunku Elektrotechnika lub pokrewnym

  • znajomość programu NORMA

  • orientacja w prawie zamówień publicznych


 


To zyskujesz:



  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (albo B2B)

  • wsparcie w przypadku relokacji

  • grupowe ubezpieczenie na życie

  • samochód do użytku służbowego

  • imprezy integracyjne

  • możliwość pracy zdalnej w razie potrzeby


Dlaczego warto aplikować?



  • możliwość awansu na stanowisko Kierownika Działu Ofert

  • wsparcie merytoryczne od doświadczonej kadry inżynierskiej

  • szkolenia wewnętrzne

  • certyfikowane szkolenia zewnętrzne

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?