Specjalista ds. sprzedaży i wdrożeń
Opis stanowiska
Poszukujemy osoby, która wesprze zespół w kompleksowej obsłudze Klientów biznesowych. HRappka.pl to nasz kluczowy produkt dedykowany branży HR (wewnętrznym działom HR, działom rekrutacji, agencjom pracy, agencjom rekrutacyjnym). Automatyzuje procesy kadrowe - rekrutacje i onboarding, legalizację zatrudnienia cudzoziemców, kadry i płace, ewidencję czasu pracy, zarządzanie szkoleniami i wiele więcej. Zakres obowiązków na stanowisku to:
- Obsługa procesów sprzedaży, wdrożenia oraz wsparcia powdrożeniowego,
- prowadzenie prezentacji naszych rozwiązań,
- aktywny udział w wydarzeniach branżowych,
- wsparcie Klienta (doradztwo, konfiguracja systemu, prowadzenie szkoleń z obsługi),
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
Wymagania stanowiska
- Doświadczenie w pracy z Klientem,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- biegłość w obsłudze programów komputerowych (tworzymy kompleksowe oprogramowanie, które będziesz musiał w szybkim tempie poznać),
- samodzielność i konsekwencja w działaniu,
- chęć rozwoju oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
- mile widziana znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub wyżej)
Oferujemy
- Wynagrodzenie dostosowane do umiejętności,
- premie sprzedażowe,
- kartę multisport,
- lekcje angielskiego w godzinach pracy,
- elastyczne godziny pracy,
- pracę z młodymi, zdolnymi, otwartymi osobami, chętnymi do pomocy nowym pracownikom,
- możliwość nauki i rozwoju,
- imprezy i wyjazdy integracyjne,
- biuro w ścisłym centrum miasta.
Odwiedź naszą zakładkę kariera, aby dowiedzieć się o nas więcej!