Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą działającą w obszarze nowoczesnych technologii, sprzedaży i sztucznej inteligencji - specjalizujemy się w płynności i optymalizacji procesów komunikacyjnych oraz pozyskiwaniu klientów b2c i b2b.
Obecnie rozwijamy kilka nowych projektów i jesteśmy w fazie silnego wzrostu.
Dołącz do nas i pracuj jako konsultant w 100% zdalnej sprzedaży telefonicznej na rynku fińskim/czeskim/niemieckim oraz włoskim.
Jeśli jesteś osobą otwartą i pewną siebie, lubisz nowe wyzwania, szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać i zarabiać pieniądze w dowolnym miejscu, dobrze trafiłeś! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy w systemie HOME OFFICE!
Zadanie robocze:
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w ramach kampanii
- Praca z gotowym portfelem klientów
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Wprowadzanie danych do systemu CRM
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Nasze oczekiwania:
- Komunikatywność w języku angielskim lub polskim
- Znajomość jednego z dodatkowych języków: fińskiego/ czeskiego/ niemieckiego/ węgierskiego/bułgarskiego lub szwedzkiego.
- Podstawowe informacje o programach MS OFFICE i obsłudze komputera
- Organizacja pracy własnej według ustalonych priorytetów
- Otwartość i pozytywne nastawienie, rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Szybkie łącze internetowe
- Mile widziane będzie wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze telefonicznej
Oferujemy:
- Stawka godzinowa + atrakcyjne prowizje uzależnione od wyników
- Profesjonalny sprzęt niezbędny w pracy
- Pełne przeszkolenie i poznanie firmy
- Wsparcie ze strony pracowników i trenerów
- Pracuj w 100% zdalnie z dowolnego miejsca w UE
- Przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającym się zespole
Rodzaj pracy: Pełny etat