SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I LOGISTYKI
Zapewnianie działania wszystkich funkcji zakupowych i logistycznych w firmie przy wykorzystaniu środowiska ERP
Analiza popytu klientów na podstawie danych ze sprzedaży miesięcznych, analiza bieżącej sytuacji rynkowej, zbieranie prognoz i innych ważnych informacji od klientów związanych z współpraca przy ustalaniu prognoz z działem sprzedaży
Pełna organizacja i nadzór logistyki dostaw
Zamawianie produktów i potwierdzanie terminów dostaw do działów współpracujących
Monitorowanie stanów magazynowych oraz utrzymywanie ich na odpowiednim poziomie
Obsługa importu i eksportu
Przygotowywanie dokumentów eksportowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Gromadzenie, nadzór nad dokumentacją dotyczącą dostaw towarów w obrocie krajowym i międzynarodowym
Współpraca z dostawcami lokalnymi oraz zagranicznymi
Kontrola, nadzór, wyjaśnianie rozbieżności i akceptacja faktur
Nadzór nad poprawnością danych w bazie produktów, aktualizacja danych w systemie
Tworzenie, edycja danych, blokowanie i odblokowywanie dostawców z wykorzystaniem dostępnych systemów
Awizacja dostaw dla wewnętrznego i zewnętrznego Magazynu
Obsługa procesu reklamacji do dostawców