Specjalista ds. zakupów technicznych
Twoja następna firma
Twoje następne stanowisko
- Zarządzanie i koordynowanie przypisanymi procesami zakupowymi.
- Współpraca z kluczowymi działami w celu zapewnienia efektywności procesów.
- Przeprowadzanie analiz rynku dostawców oraz identyfikowanie nowych dostawców w Europie i na rynkach LCC.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz doskonalenie współpracy z dostawcami.
- Prowadzenie negocjacji cenowych oraz dążenie do minimalizacji całkowitych kosztów dla wybranych procesów.
- Tworzenie zamówień, umów, aneksów oraz innej niezbędnej dokumentacji zakupowej.
- Wspieranie Działu Zakupów Inżynieryjnych w przygotowaniach do postępowań.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- Wykształcenia wyższego — technicznego, ekonomia, logistyka.
- Doświadczenia w pracy w dziale zakupów o charakterze technicznym/inżynieryjnym.
- Znajomości systemów ERP mile widziana.
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole i budowania relacji z otoczeniem.
- Dbałości o etykę biznesową.
- Skuteczności, samodzielności i odpowiedzialności w działaniu.
- Doświadczenie w branży farmaceutycznej będzie mile widziane.
Co zyskujesz?
- Jasna ścieżka kariery.
- Środowisko pracy, w którym można realizować nowe pomysły, idee wykorzystując swoje doświadczenie.
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji.
- Przyjazną atmosferę pracy i elastyczny czas pracy.
- Pakiet świadczeń socjalnych oraz prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.