Specjalista/ka ds. księgowości
![](https://panel.hrlink.pl/system/sample/_4093/graf/20210511105324_0.jpg)
AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy"
i dwukrotnie w kategorii "Obecność na rynku globalnym" , w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce". W 2024 uzyskaliśmy wyróżnienie "Marka Lubelskie".
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska:
- weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym,
- nadzór nad prawidłowością oraz kompletnością obiegu dokumentów finansowych,
- dekretacja oraz księgowanie dokumentów magazynowych i zakupowych,
- analiza stanu rozrachunków i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- rozliczanie transakcji faktoringowych,
- przygotowywanie danych do deklaracji VAT,
- udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku,
- sporządzanie sprawozdań do GUS oraz Deklaracji Intrastat,
- sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne spółki,
- przygotowanie planu budżetu, aktualizacja oraz kontrola realizacji budżetu spółki,
- bieżąca analiza kosztów i wyjaśnianie odchyleń,
- przeliczanie planowanych kosztów wytworzenia,
- analiza danych oraz elementy controllingu,
- wsparcie Zarządu w zarządzaniu polityką finansową.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość),
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad pełnej księgowości,
- dobra znajomość zagadnień księgowych i podatkowych, bieżące monitorowanie zmian,
- znajomość przepisów dotyczących sprzedaży WDT i export,
- mile widziana znajomość BI Business Intelligence,
- dokładność,
- doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, w tym głównie MS Excel i Outlook),
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na przygotowywanie i rozumienie dokumentów księgowych w tym języku.
Oferujemy:
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika, program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"
- "atmosfera"
- "możliwość rozwoju i awansu"
Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :) Aplikuj!