Specjalista/ka ds. sprzedaży i eksportu na rynek USA
AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii 'Młode Firmy'
i dwukrotnie w kategorii 'Obecność na rynku globalnym' , w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG 'Top Pierwszoroczniak E-commerce' i 'Obecność na rynku globalnym', w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG 'Top Pierwszoroczniak E-commerce'.
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska:
- bieżąca, sprawna obsługa klientów biznesowych dla firmy na rynku USA, z szeroko rozumianej branży sportowej, żywności naturalnej, funkcjonalnej i odżywkowej,
- pozyskiwanie nowych klientów na rynku USA,
- udział w targach zagranicznych w szczególności na rynku USA.
Wymagania:
- wymagana biegła znajomość języka angielskiego (poziom znajomości będzie sprawdzany podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży,
- mile widziana znajomość innych języków obcych (niemiecki, hiszpański, francuski, włoski),
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, zaangażowanie,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook).
Oferujemy:
- zwiedzanie świata z firmą,
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.