Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Twój zakres obowiązków
nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem firmy w zakresie BHP,
zarządzanie, bezpieczeństwem pracy oraz ochroną środowiska naturalnego zgodnie z wymaganiami,
doradztwo w zakresie tworzenia procedur oraz instrukcji wykonywania pracy,
raportowanie zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami grupy do wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy,
proaktywne uczestnictwo w realizacji celów i polityki BHP grupy NSI,
audyty wewnętrzne obejmujące sprawy wymogi prawne,
organizacja pod kątem BHP prac budowlano – montażowych wraz z audytami podczas prowadzenia prac (delegacje),
doradztwo w zakresie przygotowania zmian w dokumentach, procedurach dotyczących bezpieczeństwa pracy,
przeprowadzanie oceny i aktualizacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych, zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż. i ochrony środowiska,
organizacja i prowadzenie szkoleń w dziedzinie BHP.
Nasze wymagania
kwalifikacje określone dla Specjalisty BHP,
minimum dwuletnie doświadczenie w służbach BHP,
znajomość pakietu Microsoft Office,
biegła znajomość języka angielskiego,
czynne prawo jazdy kat. B.
gotowość do wyjazdów służbowych.
To oferujemy
pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej organizacji,
stabilność zatrudnienia,
elastyczną formę zatrudnienia,
fundusz socjalny i prywatną opiekę medyczną,
niezbędne narzędzia pracy.
stacjonarną prace w Naszym biurze w Piastowie k. Warszawy.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie wypoczynku
Rodzaj pracy: Pełny etat, Umowa o pracę stałą
Harmonogram:
Świadczenia dodatkowe:
Pakiety i karty sportowe
Prywatna opieka medyczna