SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC ORAZ ROZLICZEŃ
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, w tym:
- sporządzanie umów (o pracę, zlecenie, kontraktowych)
- przygotowywanie zestawień rozliczeniowych
- nadzór nad dokumentacją kadrową (terminy badań, umowy, formalności),
- zarządzanie ewidencją czasu pracy oraz rozliczanie nadgodzin.
Śledzenie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ochrony zdrowia i dostosowywanie procesów do aktualnych wymagań. Przygotowywanie umów dla firm oraz ich rozliczanie w ramach współpracy. Tworzenie raportów i analiz w Excelu na potrzeby zarządu. Współpraca z działem księgowości w zakresie przygotowywania dokumentacji księgowej. Przygotowywanie przelewów i dbanie o ich terminową realizację. Odbieranie korespondencji oraz wspieranie organizacji pracy biura.
Praca na 1/2 etatu.