Dla naszego klienta, amerykańskiej, międzynarodowej korporacji z branży FMCG, poszukujemy Specjalistę/kę ds. Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
telefoniczną i mailową obsługę klienta biznesowego, w tym np. sieci handlowe,
procesowanie zwrotów asortymentu przeterminowanego i uszkodzonego,
dbanie o prawidłowy obrót dokumentów, oraz wprowadzanie ich do systemu SAP,
obróbkę danych związanych ze zwróconym towarem, oraz przeprocesowanie ich,
wystawianie faktur/faktur korygujących,
procesowanie wysyłek od/do klientów,
kontakt z firmami logistycznymi/przewoźnikami,
kontakt z magazynem.
Poszukujemy osób:
komunikatywnych, chętnie współpracujących w zespole,
proaktywnych, ukierunkowanych na działanie,
komunikatywnie porozumiewających się w języku angielskim na poziomie B1/B2,
swobodnie poruszających się w środowisku MS Office, w tym Excelu (funkcje, tabele przestawne).
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w firmach korporacyjnych oraz umiejętność poruszania się w programie SAP.
Nasz klient oferuje pracę w przyjaznym środowisku, w modelu hybrydowym, biuro w centrum Warszawy oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.