Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
- telefoniczną i mailową obsługę klienta biznesowego, w tym np. sieci handlowe,
- procesowanie zwrotów asortymentu przeterminowanego i uszkodzonego,
- dbanie o prawidłowy obrót dokumentów, oraz wprowadzanie ich do systemu SAP,
- obróbkę danych związanych ze zwróconym towarem, oraz przeprocesowanie ich,
- wystawianie faktur/faktur korygujących,
- procesowanie wysyłek od/do klientów,
- kontakt z firmami logistycznymi/przewoźnikami,
- kontakt z magazynem.
- komunikatywnych, chętnie współpracujących w zespole,
- proaktywnych, ukierunkowanych na działanie,
- komunikatywnie porozumiewających się w języku angielskim na poziomie B1/B2,
- swobodnie poruszających się w środowisku MS Office, w tym Excelu (funkcje, tabele przestawne).
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.