STANOWISKO DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ
-przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
-prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
-przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
-przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
-przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań,
-współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie wykorzystania limitów finansowych filii,
-przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
-ładowanie na kartę PEKA uprawnień do jednego gorącego posiłku dziennie, comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych,
-przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
-zatwierdzanie list płatniczych pod względem formalno - rachunkowym,
-monitorowanie form wypłat na podstawie danych z programu TT Pomoc,
-elektroniczne wysyłanie list płatniczych,
-udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
-stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności.