STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
- aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług, które oferuje Bank zgodnie z planami sprzedażowymi,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami,
- bieżąca obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Preferowane doświadczenie w sprzedaży w branży bankowej.
- wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne,
- zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków,
- poczucie odpowiedzialności i odporność na stres,
- inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań,
- znajomość pakietu Microsoft Office
- prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
Język angielski poziom B2. Praca w Piwnicznej-Zdroju. Kontakt tel. 184464018 wew. 1 lub e-mail: sekretariat@bspiwniczna.pl