Pracodawca prosi o wypełnienie formularza w zewnętrznym systemie do którego zostaniesz przekierowany(a) po kliknięciu w poniższy przycisk:
Kontynuuj aplikowanie
Zgłoś nadużycie
STANOWISKO DS. WYNAJMOWANIA LOKALI WCHODZĄCYCH W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA CHEŁM I WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W DEPARTAMENCIE NIERUCHOMOŚCI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Do zadań Pracownika ds. wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm i wspólnot mieszkaniowych należeć będzie:
1) Współpraca i nadzór zarządcy mieszkaniowego zasobu gminy.
2) Ewidencjonowanie lokali mieszkalnych, które zostały przeznaczone na lokale socjalne.
3) Przedkładanie Prezydentowi Miasta Chełm wniosków osób, z którymi umowy najmu powinny być zawarte zgodnie z obowiązującymi uchwałami Rady Miasta.
4) Kierowanie do zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta osób w celu zawarcia umowy najmu.
5) Realizacja przekwaterowań rodzin i osób z budynków przeznaczonych do rozbiórki lub remontu.
6) Ewidencja wyroków sądowych przyznających uprawnienia do otrzymania lokalu socjalnego.
7) Uczestniczenie w eksmisjach z lokali samowolnie zajętych.
8) Prowadzenie ewidencji mieszkaniowego zasobu miasta Chełm, ewidencji uwalnianych lokali, ewidencji wydanych skierowań do zawarcia umów najmu.
9) Prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali mieszkalnych.
10) Podejmowanie działań wynikających z ustawy o własności lokali.
11) Sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych.
12) Dokonywanie kontroli w zakresie ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali.
13) Współdziałanie z innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych.
14) Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.
15) Terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów.
16) Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.
17) Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w Departamencie.
18) Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem
19) Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Tutaj możesz dokonać szczegółowych ustawień w zakresie plików cookies innych niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Ustawiając
poszczególne narzędzia jako włączone, godzisz się, by informacje przez nie gromadzone były przetwarzane przez administratora tej strony, jak
również przez dostawców narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w
polityce prywatności i polityce cookies.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych,
marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez
dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz
skonfigurować wybrane ustawienia.