STARSZY ROBOTNIK
Szczegółowy zakres obowiązków w ofercie na stronie BIP Miejskiej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koszalinie.
1. Wykonywanie wszelkich prac konserwatorskich i naprawczo-remontowych na terenie budynku Poradni,
2. Prace porządkowe w pomieszczeniach Poradni podczas nieobecności osoby sprzątającej,
3. Prace porządkowe wokół obejścia Poradni: sprzątanie ( również schody zewnętrzne ),
grabienie i usuwanie liści, odśnieżanie, posypywanie solą i piaskiem powierzchni chodników i parkingów. Pielęgnacja zieleni: koszenie trawnika i przycinanie gałęzi drzew i krzewów.
4. Utrzymanie czystości w miejscu pracy oraz zabezpieczenie pomieszczeń piwnicznych,
garażu oraz narzędzi przed kradzieżą.
5. Obsługa systemu alarmowego: rozkodowanie systemu - o godz. 7.00 oraz w miarę potrzeby zakodowanie systemu alarmowego w godzinach popołudniowych.
6. Dokonywanie zakupu potrzebnych materiałów i towarów.
7. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie
realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarnych.
8. Dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia.
9. Wykonywanie innych czynności zleconych zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami.