STARSZY SPECJALISTA KONSULTANT CONTACT CENTER W ZESPOLE REDAKCYJNYM W BIURZE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

2025-03-13 ID OFERTY: 1038374
Do zadań Starszego Specjalisty - Konsultanta contact centre w Zespole Redakcyjnym należeć będzie: Obsługa klienta za pośrednictwem udostępnianych kanałów komunikacji i narzędzi wytworzonych w ramach Projektu (m.in.telefon, mail). Obsługa klienta w języku obcym: np. angielski, hiszpański, francusk lub ukraiński. Współpraca z ekspertami sieci wsparcia w celu udzielania kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów. Tworzenie, analiza i aktualizacja baz informacyjnych wykorzystywanych do realizacji zadań. Monitorowanie zmian w przepisach prawnych mających wpływ na informacje udzielane klientom. Współpraca z innymi członkami zespołu w zakresie realizacji zadań w ramach Projektu. Udzielanie instrukcji dotyczących korzystania z narzędzi wypracowanych w ramach Projektu. Weryfikacja i testowanie wytworzonych w ramach Projektu narzędzi, funkcjonalności, oprogramowania systemu teleinformatycznego. Przygotowywanie danych statystycznych I raportów dotyczących zrealizowanych zadań w ramach Projektu.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Dostosuj ustawienia” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?